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Buch(gedruckt)#12010

Brand America: the making, unmaking and remaking of the greatest national image of all time

In: Great Brand Stories

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Buch(elektronisch)#220104 Versionen verfügbar

Places: identity, image and reputation

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Buch(elektronisch)#320072 Versionen verfügbar

Competitive identity: the new brand management for nations, cities and regions

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Aufsatz(gedruckt)#102014

Soft power

In: Internationale Politik: das Magazin für globales Denken, Band 69, Heft 1, S. 48-53

ISSN: 1430-175X

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World Affairs Online

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Aufsatz(gedruckt)#122005

Marke Rechtschaffenheit: Deutschlands "Brand Image" und seine Trümpfe für eine erfolgreiche Vermarktung

In: Zeitschrift für Kultur-Austausch, Band 55, Heft 3/4, S. 64-67

ISSN: 0044-2976

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World Affairs Online

Buch(elektronisch)#1320202 Versionen verfügbar

The good country equation: how we can repair the world in one generation

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Buch(elektronisch)#142020

The good country equation: how we can repair the world in one generation

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